miercuri, 4 mai 2016

Magazinul online Pandortex



Acum vreo doua saptamani , navigand pe internet am descoperit din intamplare un magazin online de produse de uz casnic , pe care mai nou il gasiti si pe Facebook, pe pagina Magazin Web Pandortex
Este un magazin online unde gasesti fel si fel de produse, de la jucarii pentru copii, accesorii pentru bucatarie, baie pana la accesorii auto, unelte, echipamente pentru gradina.

Tinand cont ca imi place foarte mult sa fac dulciuri , inainte de Pasti am dat prima comanda si mi-am ales ceva pentru bucatarie, lucruri utile care ma va ajuta sa fac dulciuri mai bune si mai aspectuase.
Cum nu am fost in oras , abea acum am putut ridica coletul si am fost foarte nerabdatoare sa il desfac, in colet se afla un set decupatoare pentru biscuitii Linzer si  un set de forme pentru tort.



Decupatoare prajituri : 

Contine 3 bucati, culorile pot varia . Sunt confectionate din plastic, au trei modele diferite: inimioara, stea si floare.

Abea astept sa le pun in functiune, si sa fac deliciosii biscuiti cu gem Linzer, pe care copii mei ii adora, acum vor fi mult mai apetisanti.

Pretul este de doar 12.74 lei.




Setul de 3 forme de tort : 

Setul contine 3 forme de tort detasabile:
- cerc de 25 cm , adancime 7 cm
-inima de 22 cm x 22 cm, adancime 7 cm
-patrat de 25.5 cm x 26 cm

Sunt fabricate dintr-un metal teflonat.

Pretul este de doar 58.06 lei.





De fiecare data cand avem in familie o zi onomastica pregatesc un tort, iar urmatorul sarbatorit este baietelul meu care in iunie face 2 anisori.

De multe ori de ziua indragostitilor imi doream sa imi surprind jumatatea cu un tort in forma de inima, acum multumita voua pot face de cate ori am vreau sau am ocazia.

Abea astept sa revin cu o comanda, deoarece sunt foarte multe lucruri pe care mi le doresc sa le am in casa, in bucatarie etc...

Deoarece de Pasti nu am fost acasa si nici nu am putut ridica coletul de la posta, abea astazi l-am luat si astept cu nerabdare sa le pun in functiune, voi reveni cat de curand dupa ce le testez.
Daca ramaneam acasa, cu siguranta faceam numai bunatati.
Recomand cu mare incredere acest magazin online Pandortex, cu siguranta voi reveni cu cel putin o comanda cat de curand, vreau sa achizitionez cat mai multe lucruri utile pentru casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu