joi, 5 mai 2016

Vreau o schimbare

Gata, au trecut si sarbatorile Pascale, se zice ca de Pasti multe persoane se inoiesc in special cu haine, de cand ma stiu in fiecare an inainte de Pasti mama ne imbraca din cap pana in picioare cu haine noi.
Anul acesta am sarit peste acest obicei, dar inca nu este tarziu.
Tinand cont ca am atatea haine am preferat sa dau banii pentru alte lucruri cum ar fi decorarea camerei, a spatiului unde dormim in fiecare zi.
Totul trebuie sa fie cat mai placut, dupa o zi de munca si foarte obositoare , vrem atunci cand ajungem acasa sa ne putem odihni, relaxa cat mai mult.
Am inceput cu achizitionarea unor lenjerii de pat, tinand cont ca am mai comandat si alta data de pe acest site si am fost foarte multumita de calitatea lor, am ales oferta lenjerii de pat 1+1 gratis la cel mai mic pret de la cumparamisim nici nu puteam gasi o oferta mai buna ca asta.

Imi place foarte mult la acest site ca sunt seriosi si iti trimit exact de ai 
comandat si de o calitatea foarte buna.

La asa oferta am pus in cosul de cumparaturi patru lenjerii, si am platit doar doua, eu zic ca am facut o adevarata afacere.
Doua din ele sunt pentru baietii mei care adora stelutele, iar celelalte doua pentru noi.

Lenjerie de pat dublu , este un produs nou, la doar 139 lei, este compus din 4 piese si confectionat din bumbac satinat.




Lenjerie de 1 persoana  , este ideal pentru o persoana, produs nou pe site, la pretul de 109 lei



Fiind o persoana destul de romantica nu aveam cum sa nu aleg ceva deosebit care sa aduc un strop de romantism si multa dragoste in dormitorul nostru, am ales aceste doua lenjerii care sunt pur si simplu superbe.


Este o lenjerie cu imprimeu 3D, pentru pat mare de doua persoane, confectinata din 100% bumbac satinat, la doar 169 lei.



Este o lenjerie de lux, cu imprimeu 5D, din 4 piese,bumbac satinat.



Pur si simplu nu imi pot lua ochii din fata monitorului, sunt foarte elegante si rafinate, da un stil aparte camerei tale, abea astept sa le primesc.
Inca mai poti comanda si tu din oferta 1+1 gratis iar in plus daca comanzi saptamana aceasta primesti la fiecare lenjerie sau cuvertura 2 perne antialergice cadou.

Cu asa oferta , nu ar trebuie sa mai stai mult pe ganduri.
Va doresc o zi placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu