marți, 26 aprilie 2016

Curatenia de Pasti cu produse bio

M-ai sunt doar cateva zile si vine Pastele, o mini vacanta bine meritata si mult asteptata de  catre noi dar si de catre copii .
Cum anul acesta Pastele il petrecem in alt oras, m-am apucat din timp de curatenie, de ceva timp am inceput sa folosesc doar produse naturale, nu mai vreau chimicale, E-uri si multe altele.
Am facut o curatenie generala cum se face in special inainte de sarbatori, aspirat, spalat lenjerii, perdele, jucariile de plus a copiilor, dat la o parte dulapioarele si aspirat bine dupa, spalat pe jos, etc...
Am spalat toate lenjeriile din casa, le-am improspatat si le-am dat o mireasma placuta, imi place sa folosesc doar detergenti lichizi deoarece au la baza doar ingrediente vegetale.

De ce am ales acest detergent si nu unul obisnuit?
Stiti foarte bine ca copii mei au o piele mai sensibila iar de cand am descoperit produsele bio am ramas foarte impresionata de calitatea lor, si de atunci le folosesc si le recomand cu incredere.
Acest detergent este creat special pentru persoanele care au pielea sensibila sau sufera de anumite alergii din diverse motive, este facut din suc de sfecla rosie, se poate folosi pentru hainele din bumbac , in , canepa chiar si tesaturi mixte, se poate folosi la temperaturi de 30-60 grade.
Nu putem uita si de spalatul geamurilor pe care orice gospodina le spala inainte de Pasti, de curand am descoperit acest spray care este ideal pentru geamuri de apartament, geamuri auto, oglinzi chiar si plastic.
Este un produs doar cu ingrediente biodegradabile , pe baza de suc de sfecla rosie, acum geamurile mele sunt curate si stralucitoare.
Imi place sa folosesc acest produs deoarece nu contine alcool, conservanti sau coloranti, nici macar parfumuri sintetice.

Imi place foarte mult cum miroase lavanda, ador parfumul fin si in acelasi timp intens al mirosului de lavanda, iar atunci cand gasesc un produs cu miros de lavanda, imi spun ca trebuie neaparat sa il iau.
In fiecare dimineata dupa ce aerisesc fiecare camera in parte, dau cu un odorizant de camera, nu se putea altfel decat cu lavanda.

Acest odorizant spray ajuta foarte mult la eliminarea mirosurilor neplacute din locuinta, are la baza ingrediente 100 % naturale din uleiuri naturale,  se poate folosi atat pentru camera, baie, bucatarie sau oriunde este nevoie pentru a improspata mirosurile, fie ele de mucegai, mancare, fum sau si de mirosul lasat de animalele de companie.
Nu trebuie sa lipseasca din casa nimanui produsele naturale, care iti fac viata mai frumoasa , si sanatatea mai buna,  Boxi cutia cu produse bio face parte din viata noastra zi de zi, deoarece folosind aceste produse, nu ne mai umplem de conservanti, chimicale si sunt facute din produse naturale bio.
Daca nu v-ati apucat inca de curatenie, mai aveti foarte putin timp la dispozitie, folosind produse naturale protejati si lucrurile dar o sa aveti si o sanatate mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu