marți, 11 august 2015

Publicare anunt in ziar national

Buna dragii mei,
Sa va povestesc ce am patit anul trecut in vara pe cand eram in concediu la mare cu familia.
Intr-o dimineata ne plimbam linistiti la malul marii, cu cei doi copii ai nostrii.Dupa plimbarea de dimineata am ajuns in camera de hotel,am luat micul dejun si ne-am hotarat sa mergem la plaja. Dupa cateva ture de baie, joaca  si plaja,era timpul sa ne imbracam si sa mergem spre hotel. 
Atunci am realizat ca lantisorul meu cu pandantiv de la gat nu mai este,m-am necajit foarte mult, deoarece avea o valoare sentimentala pentru mine, era daruit de bunica mea care nu mai este pe acest pamant, si ma durat sa stiu ca dupa ce am pierdut-o pe ea,am pierdut si cadoul.
Eram cu moralul la pamant, o prietena de familie mi-a recomandat sa dau cateva anunturi ziare nationale dar sa incerc si in ziare locale.Nu am stat nici o clipa pe ganduri si am dat publicare anunturi in ziar national,mai stand o saptamana la mare poate aveam vreo sansa sa il recuperez.Asa am si facut,am intrat pe pagina si a fost foarte simplu si rapid,spre surprinderea mea l-am si gasit.La cateva zile dupa ce am  ajuns acasa,suna telefonul,la capatul celalalt se afla un necunoscut care a zis ca a citit anuntul si a vrut sa imi inapoieze lantisorul,ne mai fiind la mare, am stabilit sa mi-l trimita prin curier si voi plati eu la destinatie.
Atunci cand vreti sa dati vreun anunt de orice fel,intrati pe site si completati acolo toate datele,este simplu si rapid.
Selectati Rublica: Mica Publicitate ,in cazul meu Pierderi.
Treceti anuntul si toate detaliile de contact.
Selectezi optiunea preferata de publicare,eu am ales  :Publica pe 357 de situri cu doar 25 lei!
Pentru a obtine o eficienta maxima privind anuntul dvs va rugam incadrati anuntul la categoria corespunzatoare.
Anunturile NU se publica in mod automat ci MANUAL conform unei liste de asteptare si rezervare. Publicarea unui anunt, de regula incepe dupa aprox. 1-2 zile in functie de cat de aglomerata e reteaua sau cat de lent merg site-urile in acea perioada.
O aparitie este valabila aproximativ 20 de zile.
Va publicam anuntul complet pe 357 site-uri. Toata lista de site-uri o primiti in mesajul care contine raportul final si care va ajunge pe emailul dvs dupa ce operatorii termina de publicat anuntul.
Perioada medie de afisare a anuntului pe aceste site-uri (357) este de aprox. 2 saptamani. Sunt site-uri care afiseaza un anunt 3 zile, si sunt site-uri care il afiseaza 3 luni. Media calculata de noi este de 2 saptamani.
Atentie! Anunturile NU se publica in mod automat ci MANUAL conform unei liste de asteptare si rezervare. Publicarea unui anunt, de regula incepe dupa aprox. 36 -72 ore in functie de cat de aglomerata e reteaua sau cat de lent merg site-urile in acea perioada.Selectezi cate aparitii doresti si dai calculeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu