miercuri, 11 noiembrie 2015

Recenzie: parfumuri Playboy

Acum cativa ani de zile,am vazut pentru prima data in magazine un parfum Playboy,am fost tare curioasa cum miroase, sa vad daca mirosul persista,ma incantat foarte mult aspectul si marca. Zis si facut,a doua zi nu m-am putut stapani si m-am dus si l-am cumparat, am fost foarte impresionata de mirosul persistent care il avea. Anul acesta castigasem un voucher chiar pe aoro, si nu stiam ce sa imi iau, atunci mi-am adus aminte de acele parfumuri Playboy . Le-am incercat cu ani in urma si nu am stat pe ganduri ,am dat comanda imediat, atat pentru mine cat si pentru scumpul meu sot.
Sa va arat despre ce parfumuri este vorba si care a fost impresia noastra.

Playboy Play It Sexy Eau de Toilette pentru femei:




Este un parfum pentru femei care a fost lansat in 2010, este un parfum dulce, din categoria Oriental Vanilat cu:

note de varf fructate ca : mandarina,grapefruit  si piper
note inima: cu note florale,iasomnie si lemn dulce
notele de baza: lemn de santal,vanilie, boabe de Tonka,patchouli

Este un parfum ideal atat pentru zi cat si pentru noapte,care poate atrage orice privire, este ultima piesa in secretul de seductie a oricarei femei, poate fi arma ei secreta de cucerire.
Forma recipientului este foarte atragatoare,este simbolul iepurasului sexy.
Orice femeie care foloseste acest parfum are o parte de romantism, eleganta, senzualitate, si rafinament.

Il folosesc in fiecare dimineata cand plec la servici, si de multe ori am simtit cu multe priviri se intorc,are un miros puternic si senzual,a doua zi dimineata inca ii simt mirosul.
Are un miros intens, cu un amestec floral si de citrice zemoase,care accentueaza frumusetea fiecarei femei in parte,o face sa para unica, si este destul de persistent ca miros,ceea ce mi-a placut foarte mult.

Playboy Super Playboy for Him Eau de Toilette pentru barbati:

Parfumuri  Playboy –Legendarul Hugh Hefner a început publicarea revistei Playboy  în luna noiembrie anul 1953.Prima problema a fost aparitia pe coperta a lui Marilyn Monroe imbracata.Playboy se axeaza pe conceptul de combinare a fanteziei erotice traditionale cu simplitatea.Conceptul a fost sustinut prin apelul la oameni educati si bogati printr-o serie de interviuri cu celebritati precum Castro, Martin Luther King. Acum marca defineste doar revista Playboy. Astazi, in jurul lumii, se gasesc magazine cu haine Playboy atat pentru barbati, cat si pentru femei. Printre ele găsim si un număr unic de parfumuri Playboy pentru barbati adevarati si femei sexy.

Atunci cand auzi Playboy te duce gandul imediat la simbolul iepurasului sexy din revistele cunoscute pentru barbati, marca Playboy au lansat de-a lungul anilor o colectie impresionanta de parfumuri pentru barbati cat si pentru femei, elegante, rafinate si pline de senzualitate.
Parfumul acesta  este un parfum Aromatic Condimentat pentru barbati, care le pune in valoare seductia si ii transforma dintr-un barbat simplu intr-un adevarat seducator, pasional.
Are note condimentate:

Note varf: piper, mar, bergamota
Note inima: ananas, scortisoara, lavanda
Note baza: patchouli, cihlimbar, cedru
Este un parfum barbatesc,atat tineresc cat si pentru barbatii puternici, plini de viata cu multa  senzualitate.Se gaseste intr-un recipient atragator, cu simbolul Playboy,de culoare albastra, cu un miros placut,puternic ,persistent si durabil,a fost lansat in anul 2013.
Va face ca orice femeie sa iti cada la picioare,va fi mult mai usor sa o cuceresti prin mirosul seducator si intens .
Esti gata sa flirtezi, sa seduci si sa cuceresti? Trebuie doar sa faci alegerea potrivita, alege Playboy Super Playboy for Him Eau de Toilette si nu o sa iti para rau.
Este o apa de toaleta,din colectia Super Playboy,din categorie olfactiva Oriental, pentru barbati seducatori.

Voi le-ati incercat,cum vi sau parut?







Un comentariu: