marți, 20 octombrie 2015

Vanzare multifunctionale



Hmmm, de cate ori nu vi s-a intamplat, atunci  cand ati avut nevoie sa printati ceva, desi pana in momentul acela, imprimanta functiona fara nici o problema, in acel moment “critic”, ea incepea sa se incapataneze si sa nu mai vrea? 
Of..., e un dezastru total, pentru mine cel putin e. Ma uit lung la imprimanta, ea la mine, si atunci cand se chinuie sa printeze ceva, parca ar rade de mine. Ba ca hartia se blocheaza, ba ca tusul nu mai vrea, sau chiar nu mai vrea sub nici o forma sa “curga”, sau mai rau, curge si nu se mai opreste.
 Asa ca gata. M-am saturat si m-am hotarat. Imi iau o multifunctionala noua. Dar ce sa imi cumpar? Cu asa o multitudine de oferte prin magazine sau pe net,nu stiam incotro sa ma indrept,trebuia sa tin cont de marca si binenteles, preturi ,tehnologie,design,diverse, atunci am inceput sa caut.
Dar de unde sa incep? Binenteles, asa cum toti internautii stiu, incepem printr-o cautare online. Pare simplu si usor,asa am si facut.Am dat o cautare rapida folosind vanzare multifunctionale , iar un anume site mi-a atras mai mult atentia prin multitudinea de multifunctionale care se gasesc pe site,fie ca sunt alb-negru sau color.

Cele care mi-au atras atentia ,mai mult au fost o multifunctionala 3in1 si o multifunctionala laser.

Multifunctional Samsung CLX-4195N

Este o imprimata inteligenta,cu 3 functii:

-imprimare
-copiere
-scanare

Are dimensiuni destul de bune: 420 x 426 x 448 mm.
Sistemul este de tip color,A4 si laser si o alimentare hartie de pana la 250 de coli,ADF 50 coli.
Viteza de printare alb/negru dar si la cea color este de 19 ppm.

Multifunctional HP LaserJet Pro 200 M276NW


Este o multifunctionala color, cu functie de scanare,fax,copiere si imprimare,cu posibilitate de printare destul de mare A4/ A5/ A6/ B5(JIS)/ 10 x 15 cm/ carti postale (JIS simple, JIS duble)/ plicuri(DL,C5,B5), dimensiunea de 449 x 476 x 414 mm, cu alimentare hartie de 150 de coli, ADF 35 coli.
Viteza de printare alb/negru dar si color este mai micuta decat la Samsung ,de 14 ppm.

Pana la urma m-am decis sa o iau pe prima, am mare incredere in marca Samsung.

Credeti ca am facut o alegere buna?





2 comentarii: