vineri, 13 noiembrie 2015

Magazin pentru bebelusi


Astazi vreau sa va prezint un magazin cu produse minunate pentru copii,in special pentru bebelusi.
Acum ceva timp i-am descoperit pe facebook,au inceput o campanie ,premieze in fiecare saptamana un fan activ. 
Am avut mare noroc sa fiu aleasa prima castigatoare din aceasta campanie minunata care o au si in acest moment,nu stati pe ganduri si participati si voi.
Acesta este minunatul premiu care l-am castigat,baietelul meu a fost foarte incantat de el,gasiti mai multe modele de centre de activitate pentru copii.



Acesta este puiutul meu Eduard Andrei,care are 1 an si 4 luni.
Astazi pagina Petit bebe a facut 10.000 de fani, felicitari si la cat mai multi fani si vanzare cat mai mare.

Petit Bebe este un magazin specializat cu produse pentru femei insarcinate si pentru bebelusi din Cluj Napoca. Au produse frumoase, utile, dar mai ales de calitate -  pentru orice buget.
Are o gama foarte larga de produse, tocmai pentru ca parintii sa aiba la dispozitie cat mai multe optiuni din care sa aleaga.
Daca nu sunteti din Cluj Napoca puteti comanda cu incredere online,pe situl lor,au produse de calitate si la preturi avantajoase.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu