joi, 22 noiembrie 2018

Am salvat fotoliul mamei de rozatoare


Stau la casa de cand ma stiu, insa de cateva primaveri ma confrunt cu o problema care imi da nenumarate batai de cap, asa ca am decis ca este vremea sa fac o schimbare. Pot spune ca veniturile mele sunt medii si nu mi-am permis niciodata sa apelez la o firma de deratizare, asta pana sa dau de compania DDD. Ei bine, preturi servicii ddd sunt foarte scazute, asa ca oricine poate apela la ei.

Eram cat pe aici sa iau decizia de a schimba locuinta,pana ce DDD au venit si mi-au salvat locuinta, iar acum ma simt complet protejata impotriva daunatoarelor.
Asacum am citit si in ziare, odata cu venirea primaverii atat insectele, cat si soriceii isi fac aparitia prin gradinile noastre, asa ca trebuie sa luam masuri rapid.

Daca aveti unele animale in gradina sau copii mici, angajatii DDD va recomanda sa optati pentru o deratizare ecologica, foarte prietenoasa cu mediul inconjurator. Asta a fost si decizia mea, mai ales ca am aflat ca nu implica niciun fel de risc.

Intotdeauna in pod am tinut lucrurile vechi, pe care nu le mai foloseam des, dar totusi am dorit sa le pastrez. Printre lucruri se afla jucariile copiilor, dar si un fotoliu mai vechi pe care mama nu a fost de acord sa il aruncam. Odata cu aparitia soriceilor, materialul fotoliului s-a deteriorat pentru ca daunatoarele au ros bumbacul, asa ca nu am mai putut suporta si am zis ca este momentul sa apelez la niste profesionisti.

Am fost entuziasmati sa vedem ca angajatii au ajuns rapid si au rezolvat problema in doar cateva ore, cat timp noi am iesit la o plimbare in parc pentru a ne relaxa. Probabil multi dintre voi se confrunta cu astfel de probleme, in special daca locuiti la casa, asa ca nu ezitati sa apelati la compania DDD pentru a rezolva totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu