marți, 22 noiembrie 2016

Imunizarea copiilor cu Faunus Plant

 Ne aflam in perioada rece a anului cand copii racesc foarte repede, fie ca sunt mai sensibili sau nu. Vreau sa le vin in ajutor cu produse naturiste pentru a le creste imunitatea.
De curand o colega de servici mi-a povestit ca pana anul acesta copilul ei racea foarte des iar doctorul ia recomandat un sirop pe baza de plante, ia administrat inainte sa il duca la gradinita si a facut aceasta cura 2 luni , de atunci nu a mai avut nici o problema cu racelile iar daca a racit, a avut o forma foarte usoara, nu mai racea o data la 2-3 saptamani.
Nu am stat pe ganduri si am comandat si eu de pe acest site recomandat de ea, Faunus Plant  aici gasesti produse prelucrate manual, 100% naturiste. Hainde-ti sa va arat ce am comandat si sa va spun ce parere am avut despre produse.


Pe langa produse am primit si catalogul lor cu produse naturiste.

Incepem cu siropul pentru imunitate, este un produs natural 100% produs din prelucrarea manuala a ingredientelor, nu contine coloranti sau conservanti.




Ajuta la cresterea rezistentei organismului si la refacerea mai rapida in perioada de convalescenta. Contine multe ingrediente  naturale precum catina, macesul, urzica,lamaie, eucalipt, echinacea, scortisoara si echinacea.

Tinand cont ca in ultima perioada vantul a batut destul de des, avem nevoie si de un balsam de buze pentru a hidrata buzele si a le ajuta sa nu crape.


Sa nu uitam si de piele care este destul de sensibila si are nevoie de hidratare, este un ulei de masaj cu efect relaxant si efect reconfortant are in continut un extract de galbenele care sunt foarte benefice pentru piele, sunatoare si uleiuri esentiale. Este ideal dupa o baie , pentru un maxim de relaxare, si este si benefic deoarece hidrateaza si catifeleaza pielea.

Ador sa am pielea catifelata, sa fie ca de bebelus daca se poate si de aceea imi place sa am fel si fel de unguente pentru diverse probleme ale pielii.

Nu am stat pe ganduri si mi-am ales aceste creme minunate.



Unguent Catina:emolient, cicatrizant si antiseptic, poate fi folosit pentru arsuri, eczeme, crapaturi ale pielii...

Unguent Cosmeticus: emolient si cicatrizant, poate fi folosit pentru celulita, riduri, vergeturi...

Unguent Galbenele: regeneratoare a pielii, indicata pentru arsuri, furuncule, acnee, hemoroizi externi

Unguent Gheara Diavolului: antireumatic si antiinflamator, indicata pentru reumatism, dureri musculare si inflamatii articulare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu