vineri, 20 martie 2015

Cele mai bune Lenjerii de pat Outlet

Atunci cand vine vorba de lenjeriile de pat,stau mai mult pe ganduri pana aleg una,sunt destul de pretentioasa,cand e vorba de calitatea lor,din nefericire la inceput am avut cateva esecuri.Lenjeriile pareau superbe si destul de calitative,din pacate doar pana la prima spalare.De atunci am hotarat ca mai bine investesc ceva mai multi banuti,dar am si calitatea buna si aspect frumos.
Am  tot cautat si m-am interesat prin diferite parti pana intr-o zi cand am descoperit acest site si de atunci comand numai de aici.
Pe deasupra sunt lenjerii romanesti si au un pret destul de bun,cumperi una si primesti a doua lenjerie gratis.
Lenjerii de pat outlet la preturi foarte bune si de calitate exceptionala.

Cearceaf pat: 170 x 220 cm
Cearceaf pilota: 190 x 220 cm
Fete de perna: 60 x 60 cm (2 bucati)
Tip inchidere: prin fermoar
Decorare: imprimeu
Material 100% poliester
1+1 Gratis la doar 59 Ron
Cearceaf pat: 180 x 230 cm

Cearceaf pilota: 180 x 230 cm

Fete de perna: 60 x 60 cm (2 bucati)

Tip inchidere: prin fermoar

Decorare: imprimeu

Material 100% poliester

Instructiuni de intretinere:

Se spala la maxim 30°C automat.

Nu se folosesc inalbitori chimici.

Se calca la maxim 130°C.
1+1 Gratis la doar 59 Ron
Cele mai bune Lenjerii de pat romanesti se deosebesc prin calitatea lor si culorile deosebite care le au,si dupa N spalari culorile raman la fel de frumoase si de naturale.
Lenjerii de pat schimba radical aspectul in dormitor,da o tonalitate placuta si primitoare camerei,si e foarte important sa aducem un plus de comfort in dormitorul nostru.

Aceasta lenjerie cu delfini mi-a atras foarte mult atentia,este superba,parca m-as afla la mare,este si 3D.


Recomand cu cea mai mare incredere Lenjerii de pat Pucioasa ,sunt 3D,au imprimeuri deosebite cu culori vi , naturale,o rezistenta foarte mare la spalare, materialul este 100% bumbac satinat foarte gros.
Baiatul meu cel mare are aproape 6 anisori si ii plac foarte mult animalele,si si-a dorit foarte mult o lenjerie cu acesti caluti,pe care o adora,imprimeurile sunt de o calitate 5D.
c



Sper ca am reusit sa va conving si pe voi sa alegeti Lenjerii de pat Outlet,sunt cele mai buna si nu putem sa ratam ocazia .cumparam 1 si o primim pe a doua gratis,asa putem sa le tinem pe amandoua sau de ce nu sa facem un cadou celor dragi.Voua care va placut cel mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu