joi, 23 iulie 2015

Lenjerii de pat de 1 persoana la preturi foarte mici





Buna dragii mei,

Atunci cand intri intr-o camera primul lucru care iti sare in ochi este lenjeria de pat, ea iti poate creea senzatia ca esti in alta lume,mai ales atunci cand ai si copii,lenjeriile fiind mai colorate si cu fel si fel de forme si animatii.
Avand doi baieti am optat pentru lenjerii de pat de o persoana,ei dormind separat.
Vroiam sa va prezint cateva lenjerii de pat de care pur si simplu m-am indragostit,iar baietii mei de cand le-au vazut,le adora,vor si ei sa aibe asemenea lenjerie pe patul lor.
Recunosc ca cel mai mult a fost incantat baiatul meu cel mare de lenjeria cu dalmatieni.

Am ales cateva modele care imi plac foarte mult,de pe cumparamisim.ro, ce ziceti,va plac?
Puteti vizita cu incredere si pagina de facebook.





Confectionata din bumbac 100%, la doar 59 Ron.

Pachetul contine:
-cearceaf pilota: 160cm x 200cm
-cearceaf pat: 160cm x 220cm
- fata de perna 1 bucata: 45cm x 70cm
Dimensiunile pot varia cu pana la 10cm


Confectionata din bumbac 100%, la doar 59 Ron.

Pachetul contine:
-cearceaf pilota: 160cm x 200cm
-cearceaf pat: 160cm x 220cm
- fata de perna 1 bucata: 45cm x 70cm
Dimensiunile pot varia cu pana la 10cm.


Confectionata din bumbac 100%,la doar 59 Ron.

Pachetul contine:
-cearceaf pilota: 160cm x 200cm
-cearceaf pat: 160cm x 220cm
- fata de perna 1 bucata: 45cm x 70cm
Dimensiunile pot varia cu pana la 10cm.


Confectionata din bumbac 100%,la doar 89 Ron.

Pachetul contine:
-cearceaf pilota: 160cm x 200cm
-cearceaf pat: 160cm x 210cm
- fate de perna 2 bucati: 50cm x 70cm
Dimensiunile pot varia cu pana la 10cm.

Instructiuni de intretinere pentru aceste lenjerii:
- se spala la maxim 30°C automat.
- nu se folosesc inalbitori chimici.
- se calca la maxim 130°C.

Gasiti foarte multe lenjerii la lichidari de stoc,chiar si la promotie,cumperi 1 iar a doua este gratuita.
Livrarea se face in 24-48 ore lucratoare in functie de zona in care locuiti,iar transportul este 9 lei in Bucuresti si 19 lei in restul tarii.

Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu